poniedziałek, 13 sierpnia 2012

Wyniki Finału

                                          Witamy !



Pewnie nie mogliście się doczekać ? My też ! To nasza I edycja więc jesteśmy naprawdę dumne , że się udało i zgłosiło się tyle uczestniczek.Naprawdę wszyscy byliście świetni ! ♥

Z żalem , że kończy się ta edycja ogłaszamy wyniki :

1msc- Ejyh
2msc - ex aequo - nie potrafiłyśmy wybrać więc nagroda na pół . Wera11160 i ulala11 dostają po 25sd .

       Ogromne Gratulacje Dziewczyny !!


                                        Pozdarwiamy i Całujemy

4 komentarze:

  1. Myślałam, że ja zdobędę pierwsze miejsce no ale trudno ;) A co do tych 25sd jak je zdobędę jeżeli nie mam ss?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. em napisz mi w kg. jakie chcesz rzeczy z suite shopu :) za 25sd
      klaudialigenza

      Usuń
  2. Yay wspaniale!Niespodziewałam się (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) A ty wystaw dla mnie cos za 20sd a dla Zosi (supersmark ) Wystaw cos za 80sd
      klaudialigenza

      Usuń